Powered by Blogger.

Reuni Gila [photo shoot]


Picture Info:
location at 2nd floor, room 52 of DIVA
picture was taken random from odhan's, Yhani's and my phone camera
Editing via Instagram Apps

it's kind a crazy! they are [Yhani, Odhan and Alfia] pick me up at 09:00 PM and take me home at 01:02 AM. We just reunion for 4 hours, just 4 hours without hug and cipika-cipiki from each other. so damn! Hmmm... may this reunion seems so forced coz my body still not well, but it's for a "four of chance", for "oleh-oleh" from Balikpapan, for "k i t a", and for our "friendships that are separated by distance and time" #Oouuww

Yhanie, Syam, Alfia and Odhani
I love you all my sweetheart

: when i write this post...

Alfia still on the way to going to Soroako, pursuit her dreams to "back home" | Yhani must finishing her packing for going back to Kendari, back to her husband on Sunday | Odhani absolutely must have a quality time with her family, before she back to Balikpapan on Monday morning | and I, go back to my bed, for resting and... #huft

Ps. I hate a gathering with Farewell inside *tissue mana tissue*

18 comments

  1. Nih tisunya nih, silahkan disingsringkan :D

    ReplyDelete
  2. emang siapa yg paling gila seeehhhh ^^

    ReplyDelete
  3. Xixixi... Gak mudheng.

    #plajaran bhs londho mbolos terus :D

    ReplyDelete
  4. itu aku lihat mukanya ada yg mirip sama kamu ya ?
    kalau lihat foto begini,sumpah jadi kangen temen2 dulu,soalnya sekarang main'a sama temen kantor

    ReplyDelete
  5. gila sampai jam 1 pagi reuniannya... :D

    ReplyDelete
  6. mumet...marai gak iso boso linggis aku ki, eee boso inggris maksudte.. hehehe

    ReplyDelete
  7. kayaknya nggak ada yang gila kok... nggak ada yang joged di atas meja...

    ReplyDelete
  8. gak paham bahasa linggis babar pisan

    ReplyDelete
  9. @Andy lah, itu kan memang foto saya sama sahabat2 saya ndy :)

    ReplyDelete
  10. @widhi online tentunya dengan banyak pertimbangan :)

    ReplyDelete
  11. @Dedhy irawan lah aku? kagak iso bahasa jawa --"

    ReplyDelete
  12. @Kang Kombor ahahahha, itu gak ke record aja kang :p

    #ups

    ReplyDelete
  13. @Mas Ihsan saya juga gak paham kamu ngomong apa :)

    ReplyDelete